Ściany wideo – co warto o nich wiedzieć?
Ostatnio coraz częściej mówi się o ścianach wideo. Tylko co właściwie oznacza taka ściana wideo? Co skrywa się pod jej nazwą? Kto może sięgnąć po ściany wideo? Podpowiadamy!
Ściany wideo – o czym mowa?
Ściany wideo zwane również ścianami wideowall to innowacyjne konstrukcje w technologii Digital Signage. Pod nazwą ściany videowall znajdziemy ścianę złożoną z kilku ekranów LCD. Taką technologię stosuje wewnątrz obiektów. Najczęściej zetknąć się z nią można w galeriach handlowych oraz sklepach, ale nie tylko, ponieważ ściany wideo coraz częściej pojawiają się też w różnego typu instytucjach oraz obiektach biznesowych. Nie powinno to jednak dziwić, ponieważ ściany wideo dają ogromne możliwości. Poza tym możemy dowolnie manipulować ich kształtem oraz wielkością.
Ściany wideo i ich zalety
Za największą zaletę ścian wideo uznaje się ich szerokie zastosowanie. Tego typu rozwiązania można wykorzystać do promowania wizerunku marki, reklamowania swoich produktów, czy nawet usług. Jednak potencjał ścian wideo jest o wiele większy, ponieważ z ich pomocą urozmaicić wystawę, czy nawet stoisko targowe. Zaletą tej technologi jest również wysoka rozdzielczość. Wszystkie ekrany przystosowane do ścian wideo wyświetlają obraz w doskonałej jakości obrazów. Nie sposób również pominąć faktu, że tego typu rozwiązania przystosowane są do pracy ciągłej. Można z nich korzystać dwadzieścia cztery godziny i to przez siedem dni w tygodniu. Co ważne, przez cały okres użytkowania nie występują żadne problemy w działaniu. Nawet ich obsługa jest banalnie prosta. Prezentowanymi treściami można bardzo łatwo zarządzać. W dowolnej chwili można ją edytować, jak również wymienić na inną.
Ściany wideo – kto może po nie sięgnąć?
Zalety ścian wideo widać gołym okiem. To prawdziwa innowacja, która wykorzystana w odpowiednim miejscu, może zapewnić nam większe zainteresowanie marką, produktami bądź usługami. To też najlepszy sposób na to, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w tym również do osób, których może zainteresować nasza oferta. Kto dokładnie może zdecydować się na tego typu reklamę? Komu dedykowane są ściany wideo? Prawdę mówiąc, każdemu, kto chce odnieść sukces. Inwestycja w nowoczesne formy reklamy dają większe możliwości niż tradycyjne bilbordy, plakaty, czy ulotki. Poza tym nie musimy tracić czasu na prowadzenie kampanii, czy wydruk. Zdecydowanie lepiej prezentują się ściany wideo, które prezentują reklamy w wysokiej rozdzielczości. Dlatego niezależnie od tego, czy prowadzimy korporację, średniej wielkości przedsiębiorstwo, małą firmę, czy jednoosobową działalność gospodarczą, ściany wideo powinniśmy wziąć pod uwagę. Wybierając dla siebie odpowiednie ściany wideo, pamiętajmy, by zawsze sięgać po najlepsze rozwiązania. Tylko takie będą w stanie zapewnić nam efekty, które chcieliśmy osiągnąć. Najlepsze ściany wideo z pewnością będzie w stanie zapewnić nam profesjonalny dystrybutor, dlatego to do niego powinniśmy się zgłosić, gdy się na nie zdecydujemy.